Naar hoofdinhoud
Wiki

Waarom "Te voltooien herinneringen" ?

Schermhelp Herinnering

In de knoppenbalk van het zaak behandelscherm is de H van herinnering opgenomen.  Een herinnering is in te stellen in het herinneringscherm, de H in de knoppenbalk verkleurd wanneer de ingestelde datum is bereikt. Daarnaast kan er een mail signalering worden verzonden.

Vanuit een herinnering kun je al jouw heriinneringen via "Mijn herinneringen beheren.
Een herinnering kan je bijvoorbeeld plaatsen wanneer je de klant of een adviseur op een bepaalde dag wil terugbellen of wanneer je de klant een reactietermijn van een bepaalde periode hebt gegeven en deze periode wil bewaken.

Waar is het scherm "Te voltooien herinneringen" voor bedoeld en wanneer wordt het getoond?

Als je op het Vergeet-Me-Nietje Te voltooien herinneringen klikt wordt scherm1410 "Te voltooien herinneringen" geopend.

Hierin worden, van alle zaken die je in behandeling hebt, de nog te voltooien herinneringen getoond. Dit kunnen ook herinneringen van afgehandelde zaken zijn. 
Per zaak, met nog te voltooien herinneringen, wordt eerst de zaakregel getoond met daaronder de nog te voltooien herinneringen van de betreffende zaak.
Uit de herinneringen worden de volgende onderdelen getoond:

  • Bolletje medewerker - met een verwijzing naar de contactgegevens
  • Prioriteit herinnering 
  • Datum herinnering - Datum waarop de herinnering verloopt
  • Onderwerp
  • uitklapmenu herinnering met optie 'Markeer als voltooid' 
    Met een klik op bovenstaande knop wordt de herinnering per vandaag als voltooid gemarkeerd