Naar hoofdinhoud
Wiki

Hoe wijzig ik een herinnering?

Schermhelp Herinnering

In de knoppenbalk van het zaak behandelscherm is de H van herinnering opgenomen.  Een herinnering is in te stellen in het herinneringscherm, de H in de knoppenbalk verkleurd wanneer de ingestelde datum is bereikt. Daarnaast kan er een mail signalering worden verzonden.

Vanuit een herinnering kun je al jouw heriinneringen via "Mijn herinneringen beheren.
Een herinnering kan je bijvoorbeeld plaatsen wanneer je de klant of een adviseur op een bepaalde dag wil terugbellen of wanneer je de klant een reactietermijn van een bepaalde periode hebt gegeven en deze periode wil bewaken.

Hoe wijzig ik een herinnering?

Een herinnering is, na aangemaakt te zijn, te wijzigen. Dit mag alleen gebeuren door personen die behandelrechten op het zaaktype hebben van de zaak waarin de herinnering is aangemaakt. Het wijzigen van de herinnering gebeurt via de knop Wijzig kenmerken wanneer de herinnering is aangeklikt. Vervolgens worden wijzigingen via de knop Sla wijzigingen op vastgelegd. Indien de herinnering reeds is voltooid volgt de melding Herinnering is reeds voltooid, wijzigen is niet langer mogelijk.