Wat zijn 'Mijn herinneringen' ?
Schermhelp Herinnering
In de knoppenbalk van het zaak behandelscherm is de H van herinnering opgenomen. Een herinnering is in te stellen in het herinneringscherm, de H in de knoppenbalk verkleurd wanneer de ingestelde datum is bereikt. Daarnaast kan er een mail signalering worden verzonden.
Vanuit een herinnering kun je al jouw heriinneringen via "Mijn herinneringen beheren.
Een herinnering kan je bijvoorbeeld plaatsen wanneer je de klant of een adviseur op een bepaalde dag wil terugbellen of wanneer je de klant een reactietermijn van een bepaalde periode hebt gegeven en deze periode wil bewaken.
Wat zijn 'Mijn herinneringen' ?
Via de knop Mijn herinneringen (te zien wanneer een herinnering is geopend) kan de behandelaar eenvoudig een overzicht krijgen van alle herinneringen, over alle zaken heen, die bij hem/haar zijn vastgelegd. Hierbij is iedere zaak en iedere herinnering aan te klikken zodat direct kan worden gezien waar deze betrekking op heeft.
Binnen dit overzicht is via het rechtermenu te filteren op (bijvoorbeeld) alleen (on)voltooide herinneringen of herinneringen binnen de/het afgelopen maand/kwartaal/jaar.