Naar hoofdinhoud
Wiki

Waar gebruik ik het Dirigentje voor?

Waarvoor gebruik ik het 'Dirigentje' met 'Acties bij deze zaak'?

Vanuit het pop-up actiescherm Dirigentje kunnen alle acties voor het behandelen van de zaak gestart worden.

Starten van het Dirigentje   met acties bij deze zaak is te openen op 2 manieren

  1. via het uitklapmenu uiterst rechts in de zaakregel met de 1e optie 'Dirigentje bij deze zaak',
  2. via het zwevende 'Dirigentje' rechts onder in het scherm.

Dit pop-up actievenster komt bij meerdere onderdelen van de Mozard Suite terug en zal bij de verschillende onderdelen een andere indeling bevatten. Hier wordt de indeling van het behandelen van de zaak uitgelegd.
Met de X uiterst rechtsboven of de Escape toets kan het actievenster gesloten worden.
Er is boven in het venster ook een zoekregel aan het 'Dirigentje' toegevoegd welke direct suggesties laat zien met vermelding van het hoofdonderdeel bij het intikken van één of enkele woorden.

Het zwevende 'Dirigentje' kan worden geopend vanuit elk tabblad-item van het zaak behandelscherm. Het venster ingedeeld in 7 hoofdonderdelen waarbij de belangrijkste items per onderdeel bovenaan staan:

1. Meest gebruikt - met afhankelijk van de status:

2. Voeg document toe - met de opties slepen bestanden, upload(van schijf), upload meerdere, scanvelop, aanmaken webdocument en tekstdocument.

3. Stel e-mail op - zonder sjabloon, aangemaakte zaaktype specifieke sjablonen en de Sjabloonmodus(maken/wijzigen),

4. Start deel- of vervolgzaak alle deelzaken en/of vervolgzaken die handmatig gestart kunnen worden worden getoond

5. Creëer Document met sjabloon - aan zaaktype gekoppelde sjablonen uit de documentgenerator zoals Xentail of Smart Documents. Via 'Beheer gekoppelde sjablonen' kan de volgorde van de sjablonen bepaald worden.

6. Voeg verwijzing toe

  • met de volgende soorten verwijzingen: naar Zaak, URL/hyperlink, Antwoord, Beslisboom of Webformulier,

7. Overig - onderdelen die kunnen voorkomen bij de zaak