Toewijzen zaak
Toewijzen zaak
In het blok 'Toewijzingen zaak' is als onderdeel van de historische toewijzingen ook zichtbaar wie, waarom en wanneer de toewijzing heeft uitgevoerd of ongedaan heeft gemaakt.
Als je als behandelaar ook toewijsrechten hebt kun je de zaak aan een andere behandelaar toewijzen of de toewijzing ongedaan maken. Na ongedaan maken van de toewijzing komt de zaak weer op naam van de verantwoordelijke afdeling te staan.
Je kunt ook de zaak, die aan een andere behandelaar is toegewezen of aan jouw is toegewezen toewijzen aan een andere behandelaar via het rondje of toewijzingen zaak via het Dirigentje menu indien je toewijsrechten hebt. Met een klik op de knop 'wijs zaak toe wordt het pop-up scherm geopend. Selecteer de medewerker(functieverband) en vul de reden van de toewijzing (tekstveld) in. Klik vervolgens op de groene knop ter bevestiging van de toewijzing.
Er kunnen maximaal 4000 tekens worden vastgelegd in een tekstveld. Boven het tekstblok is een teller geplaatst die wordt getoond bij een vulling vanaf 80% van het maximum aantal tekens met de tekst
“veld bevat XXX tekens, maximaal toegestaan is 4000”.
Indien je als behandelaar geen toewijsrechten hebt kun je de zaak terug zetten naar de toewijzer van de zaak via het rondje of toewijzingen zaak via het Dirigentje menu. Met een klik op de knop 'Terug naar toewijzer' wordt het pop-up scherm geopend. vul de reden in en klik op de groene knop '✓ Zaak weigeren'.
Als een andere behandelaar(rechten) een status verzet, wordt deze alleen bij het zetten van status 3 behandelaar van de zaak bij alle andere statussen of het resultaat is dit niet het geval.
Het wijzigen van de behandelaar van de zaak(zaakeigenaar) wordt of via dit scherm aangepast of als een behandelaar(rechten) een niet toegewezen zaak accepteert of in behandeling neemt.