Waarom maak ik een loketcategorie aan?
Beheer Antwoord loketten met loket categorieën
In dit scherm worden de Antwoord-loketten en de bijbehorende categorieën getoond.
Een loket is altijd van het type intern (intranet) of extern (internet) en een loket heeft altijd minimaal 1 categorie onder zich.
Waarom en hoe maak ik een Antwoord loketcategorie aan of wijzig ik de instellingen?
Standaard word bij het aanmaken van een loket ook 1 loketcategorie aangemaakt met de naam Algemeen. Deze naam kun je natuurlijk aan passen door in de kleurenbalk van de categorie op de K te klikken.
Het toekennen van rechten voor een loket wordt ingesteld via de R in de kleurenbalk van de loketcategorie. Voor elke categorie is het dus mogelijk apart rechten te geven aan de Publiceerders, Contentbeheerders en de Frontoffice-medewerkers.
Door in de kleurenbalk van het loket op de C te klikken wordt scherm Toevoegen Antwoord loketcategorie geopend. In dit scherm bepaal je de naam van de loketcategorie en via de optie Alleen verwijzingen toestaan naar documenten in pdf formaat? (Ja/Nee) de mogelijkheid om als document soort alleen PDF documenten te tonen of ook andere soorten documenten te tonen bij de Antwoord onderwerpen.
LET OP! Bij een extern Antwoord loket is het niet mogelijk om bij de categorie kenmerken aan te geven dat er naast PDF documenten ook andere soorten documenten als verwijzingen zijn toegestaan. Document verwijzingen bij een extern loket moeten dus altijd PDF documenten zijn.