Naar hoofdinhoud
Wiki

Hoe is Mijn Zaken scherm opgebouwd?

Mijn zaken de interne zaakstatusinformatie

Mijn Zaken, te vinden in het submenu van Antwoord, heeft voor interne zaken dezelfde functie als de Zaakstatusinformatie voor de burgers en bedrijven. De interne aanvragen die jij hebt ingediend of namens jou zijn ingediend worden bij Mijn zaken getoond.

Het is mogelijk om te zoeken op zaaknummer en te selecteren op lopende zaken en/of afgehandelde zaken.

Bij de zaakinfo wordt gedetailleerde informatie getoond over de doorlooptijd, statusinformatie en de documenten uit het zaakdossier. 

Hoe is het Mijn Zaken scherm opgebouwd?

Onder de titel van het scherm Mijn Zaken wordt een zoek en selectie veld getoond. Via het zoekveld kan op zaaknummer gezocht worden. Na het invoeren van het zaaknummer wordt via Enter of de zoekknop de zoekopdracht uitgevoerd.

 

Via het selectieveld Selecteer status worden lopende(open) zaken getoond. Dit is de standaard instelling bij dit veld. Naast de Lopende zaken is de selectie op Afgehandelde en zowel Lopende en Afgehandelde zaken mogelijk.

 

Onder deze zoek en selectievelden wordt als overzicht per zaak de zogenaamde zaakregel getoond. In de zaakregel worden achtereenvolgens de kleurenbalk, de zaaknaam, de behandelaar of verantwoordelijke afdeling, de staus en tenslotte de doorlooptijd getoond.

Door op de zaaknaam te klikken kom je in het scherm met de Zaakinfo.