Naar hoofdinhoud
Wiki

Hoe is het beheerscherm ingedeeld?

Hoe is het scherm 'Functioneel beheer' ingedeeld?

Rechts naast het hoofdmenu wordt de functioneel beheer pagina getoond met linksboven het kruimelpad met een uitklapmenu voor de verticale weergave van het kruimelpad. Het kruimelpad bevat op dit niveau maar 1 kruimel namelijk '> Functioneel beheer  '. Vervolgens wordt de titel van het scherm getoond met daaronder een zoekregel.

Deze zoekregel toont direct na het invoeren van 1 of meerdere letters suggesties van de verschillende onderdelen van functioneel beheer en bij welk tabblad het onderdeel is onder gebracht. Met een klik op een suggestie wordt het betreffende onderdeel geopend. Verwijder je de ingevoerde letters dan verschijnt de tabblad indeling weer.

Vervolgens worden daaronder links verticaal de 8 tabbladen getoond met de volgende hoofdonderwerpen:

  • Meest gebruikt - dit tabblad-item met de meest gebruikte opties wordt getoond bij het openen van de functioneel beheer pagina,
  • Website & intranet - bevat de beheer opties die zowel voor intranet als op de website gebruikt worden,
  •   Processen & registraties - alle beheer opties rondom zaaktype- en registratie configuratie,
  • Dossiers & documenten - beheer opties betreffende mappen, dossiers en documenten.
  • Medewerker & autorisaties - opties betreffende beheer telefoongids en autorisatieobjecten;
  • Post en telefonie - opties betreffende informatiebeheer en Klant Contact Rollen;
  •   E-mail & koppelingen beheeropties inkomende- en uitgaande koppelingen en berichten;
  • Technisch beheer - overige beheer ondersteunende opties.

Met een klik op een tabblad worden rechts de verschillende opties behorende bij het betreffende hoofdonderwerp getoond. Het actieve tabblad krijgt een andere achtergrondkleur en randkleur dan de niet actieve tabbladen.

Hieronder volgt de uitleg met betrekking tot de verschillende opties behorende bij de hoofdonderwerpen.

Het tabblad ' Processen & registraties' bevat de volgende opties:

Het tabblad ' Dossiers & documenten' bevat de volgende opties:

Het tabblad ' Medewerkers & autorisaties' bevat de volgende opties:

Het tabblad ' Post & telefonie' bevat de volgende opties:

Het tabblad '  E-mail & koppelingen' bevat de volgende opties:

Het tabblad ' Technisch beheer' bevat de volgende opties: