Informatiebeheer - Registreren
informatiebeheer - Registreren
De verschillende onderdelen bij registreren zijn:
- Postintake - nadat de postscan is gecontroleerd en goedgekeurd kan deze geregistreerd worden als zaak.
- Postintake complex - indien niet direct het zaaktype van de postscan vastgesteld kan worden wordt deze tijdelijk in complex geplaatst om op een later moment in te boeken of dit door een senior medewerker uit te laten voeren,
- Postintake via webformulier - De postintake via (virtueel) webformulier is een alternatief voor de bestaande postintake met gescande documenten. Bij de postintake via webformulier wordt een webformulier als basis genomen: de bijlage is het initiatiedocument met eventuele bijlagen bij aanvraag. Net als bij de postintake moet je als medewerker intakerechten hebben voor het tonen en gebruiken van de knoppen en schermen met betrekking tot deze postintake,
- Opnieuw te verdelen (geweigerde) zaken - als een zaak toewijzer of behandelaar een zaak weigert komt deze in de speciale zaakbak geweigerde zaken. Het is de bedoeling dat de zaak opnieuw wordt toegewezen aan de juiste procesverantwoordelijke met het juiste zaaktype.