Beheer statustypen bij zaaktype
Beheren statustypen bij zaaktype
In het scherm beheren statustypen zie je een overzicht van de verschillende statussen van het zaaktype. Per zaaktype kan je gelijk zien of er een statustekst naar de klant wordt verstuurd en of er een notitietekst voor de behandelaar beschreven is.
Bij het aanmaken van een zaaktype worden het aantal statussen en de benaming alvast voorgedefineerd, maar de benaming en vele andere onderdelen kunnen aangepast worden.
StatusNaam
standaardnamen voor zaken met 4 statussen:
status 1 [naam zaaktype] ontvangen
status 2 [naam zaaktype] geaccepteerd / aan behandelende afdeling toegewezen
status 3 [naam zaaktype] in behandeling genomen
afsluitende status [naam zaaktype] afgehandeld
Het maximum aantal statussen is 9
Voor het toevoegen van een status moet een nieuwe versie van het zaaktype aangemaakt worden.
Door op één van de statussen te klikken kom je in het volgende scherm waarin de instellingen van de status worden getoond, van hieruit kan je aanpassingen aanbrengen in de kenmerken van deze status.