Naar hoofdinhoud
Wiki

Hoe is het scherm wijzigen status ingedeeld?

Hoe is het scherm wijzigen status ingedeeld?

In het scherm0802 ‘Accepteren zaak/In behandeling nemen/Wijzigen status’ om de status van de zaak te wijzigen wordt het volgende getoond :
Indien er sprake is van ontbrekende verplichte documenten van bepaalde documenttypen wordt er eerst een pop-up scherm getoond 'Ontbrekende documenten'. met de tekst: Statuswijziging niet mogelijk, onderstaande document(en) ontbreken (of zijn nog in concept) bij deze status: [ontbrekende documenttype(n)]
Ga naar het dossier om ontbrekende document(en) toe te voegen Met een klik op de knop 'v Naar dossier' wordt het zaakdossier geopend om een document toe te voegen.
Na het toevoegen van het document klik je op de muziekspeler knop '>>' of het rondje met het statusnummer om de status te wijzigen. In het pop-up venster worden de volgende items getoond(indien bij het zaaktype geconfigureerd):

  • Toelichting(voor behandelaar) – wordt helemaal bovenaan zonder kop getoond en kan per status samengesteld worden,
  • 1e kenmerk naam zaak,
  • kenmerken (tonen of verplicht),
  • Toevoeging bij naam zaak,
  • Notitietekst,
  • Sorteerprioriteit,
  • Toewijzen aan behandelaar (tonen, verplicht of vooringevuld met wel, of niet tonen),
  • checklist vragen,
  • eventueel vullen kenmerken voor zaakgericht bij te werken bronregistraties,
  • eventueel vullen kenmerken voor aanmaken deel-/vervolgzaak.

Klik als alles is ingevuld op de groene knop rechtsonder in het venster 'Accepteer zaak'/ 'neem zaak In behandeling' of 'Wijzigen status'

Terug naar uitleg Dirigentje 

Overzicht vragen