Hoe is de werkbon opgebouwd?
Werkbon zaak
Veelal worden werkbonnen aan de buitendienstmedewerkers meegegeven of medewerkers die (nog geen) mobiel device hebben.
Bij zaaktypen waarbij de werkbon is aan gezet is het mogelijk om voor elke zaak een papieren werkbon met de belangrijkste kenmerken van de melding uit te printen.
Veelal noteren de medewerkers de uitgevoerde werkzaamheden op de werkbon en leveren deze weer in bij de coördinator. De coördinator registreert de werkzaamheden in Mozard en handelt de zaak af.
De werkbon verschijnt als extra verwijzing in het rechter menu van scherm zaak.
Hoe is de werkbon opgebouwd?
In de werkbon wordt de zaakregel met kleurenbalk, generieke zaakinformatie en de uitgebreide aanvrager en behandelaar gegevens getoond.
Vervolgens wordt het blok 'Werkbon zaak' getoond.
In dit blok staan de zaakspecifieke kenmerken en als laatste wordt de eventueel aan de zaak gekoppelde kaartlocatie getoond.
Deze werkbon kan zonder menu's en pagina header geprint worden op een A4 via de knop 'Print'.
Kaarlocatie in de werkbon
Bij het aanmaken van de werkbon wordt ook de kaartlocatie weergegeven die aan de zaak is gekoppeld, in de linkerkolom onder het blok Werkbon zaak.
Als het kaartje en de geometrie bij de zaak zelf is aangemaakt (via zaakkenmerken - toevoegen kaartje), wordt in de werkbon in de rechterkolom onder elkaar de omschrijving van en de toelichting op de kaartlocatie getoond.
Op het kaartje kunnen meerdere locaties worden getoond: de omschijving van en de toelichting op de verschillende locaties worden onder elkaar getoond.