Hoe wijzig ik het wachtwoord?
Hoe wijzig ik het Mozard wachtwoord?
Als medewerker kun zelf, via het inlogscherm of het 'Profielscherm’, via optie ‘Wijzig wachtwoord’ een wachtwoordwijziging aanvragen.
Na de aanvraag wordt hiervan direct een mailbericht gestuurd naar jouw e-mail adres met een link om het wachtwoord te wijzigen.
Bij het opgeven van het nieuwe wachtwoord geef je deze 2 keer op als controle dat ze beiden gelijk zijn. Onthoud het wachtwoord goed.
Bij een wijzigingsaanvraag via het inlogscherm moet je na het wijzigen van het wachtwoord ook nog een extra beveiligingscode invoeren. Deze code krijg je via de mail of SMS direct na het versturen van je wachtwoord wijziging.
Indien de code sms/email onjuist is ingevoerd, wordt de foutmelding ‘Code sms/e-mail onjuist’ getoond en verschijnt de knop ‘Geef code via sms’ of ‘Geef code via e-mail’.
De code wordt dan opnieuw verstuurd naar u voor een nieuwe poging.
Indien ‘wijzigen wachtwoord’ vanuit het profiel wordt uitgevoerd(dus vanuit een actieve sessie) is het niet nodig een bevestigingscode in te voeren.
Het Mozard wachtwoord wordt berekend via een zogenaamde hash code, daarom is het wachtwoord voor niemand te herleiden tot een leesbaar wachtwoord. Ben je het wachtwoord kwijt dan vraag je zelf een nieuw wachtwoord aan.
Wijzigen wachtwoord vanuit het inlogscherm:
Wijzigen wachtwoord vanuit het profielscherm: