Naar hoofdinhoud
Wiki

Waar gebruik ik het dirigentje voor?

Waarvoor gebruik ik het 'Dirigentje' of 'Acties bij dit obkect'?

Vanuit het pop-up actiescherm Starten actie bij zaak of het Dirigentje kunnen alle acties voor het behandelen van de zaak gestart worden.
Dit pop-up actievenster komt bij meerdere onderdelen van de Mozard Suite terug en zal bij de verschillende onderdelen een andere indeling bevatten. Hier wordt de indeling van het behandelen van de zaak uitgelegd.
Met de X uiterst rechtsboven of de Escape toets kan het actievenster gesloten worden.
Er is boven in het venster ook een zoekregel aan het 'Dirigentje' toegevoegd welke direct suggesties laat zien met vermelding van het hoofdonderdeel bij het intikken van één of enkele woorden.

Indien het zwevende 'Dirigentje' kan geopend vanuit elk tabblad-item van het zaak behandelscherm. Het venster ingedeeld in 5 hoofdonderdelen waarbij de belangrijkste items per onderdeel bovenaan staan:

  1. Meest gebruikt - met afhankelijk van de status:
    - Wijzig kenmerken object,
    - Wijzig NAW-gegevens, 
    - Verwijder object,
    - Start nieuwe zaak,
    - Grote kaart,
    - Voeg kaartlocatie toe, 
  2. Voeg document toe - met de opties slepen bestanden, upload(van schijf), upload meerdere, scanvelop, aanmaken webdocument en tekstdocument,
  3. Stel e-mail op - bij een objectdossier is de sjabloon functionaliteit niet beschikbaar,
  4. Voeg verwijzing toe - met de volgende soorten verwijzingen: naar Zaak, URL/hyperlink, Antwoord, Beslisboom of Webformulier,
  5. Overig - hier is alleen de optie kenmerken objectdossier beschikbaar.

Terug naar objectgegevens