Wat wordt bij aanvrager en kaart getoond?
Wat wordt bij aanvrager en kaart getoond?
Zoals de kop van het blok al aangeeft bestaat dit uit twee delen Het linker blokdeel toon de aanvrager gegevens en het rechter blokdeel de kaart met kaartlocatie.
Het linkerdeel van dit blok toont de aanvrager en de namens van deze zaak. Hier kun je op klikken om de detailinformatie te zien en eventueel te wijzigen(alleen bij externe klant). Wanneer er alleen een aanvrager is vast gelegd kun je een tweede partij (namens) toevoegen klik je op het rechtermenu en vervolgens op voeg correspondentiegegevens toe. Op deze manier geef je aan dat de aanvrager de zaak heeft ingediend voor de partij die je zojuist hebt toegevoegd. Deze gegevens zullen ook in het linkerdeel van het blok worden getoond onder het kopje namens.
Bij een burger die geheimhouding van de persoonsgegevens heeft aangevraagd worden wel de adresgegevens getoond in het zaak behandelscherm. Een behandelaar moet immers weten waar de aanvrager woonachtig is.
Bij interne (deel-/vervolg)zaken geldt dat de aanvrager een medewerker van de organisatie is. Mocht het zo zijn dat - na start van de deel-/vervolgzaak - de behandelaar van de hoofdzaak is gewijzigd, dan zal in het blok aanvrager zowel de medewerker vermeld worden die de deel-/vervolgzaak heeft opgestart, als de medewerker die momenteel verantwoordelijk is voor de behandeling van de hoofdzaak.
Zie ook Uitleg Klantgegevens aanvrager en namens
Indien bij kenmerken de kaartlocatie is vast gelegd wordt in het rechter gedeelte van dit blok de kaartlocatie getoond. Direct boven de kaart wordt de kaartlocatie getoond met een uitklap menu.
In het uitklapmenu worden de volgende opties getoond (indien voldoende rechten):
- Wijzig kaartlocatie (het toevoegen van kaartlocatie doe je via het Dirigentje)
- Verwijder kaartlocatie
met een klik wordt de kaart geopend in het tabblad-item Kaart.